Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 11:23   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens minste toalett

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Kva for stil/fargar likar du då?

Tja, stil... Jeg er for så vidt fan av lette, rene og lyse farver til oppholdsrom, men soverom o.l kan gjerne være litt sprekere (og jeg er nå i gang med å male en fondvegg på kjøkkenet i en ubestemmelig blå-turkis aktig farve). Jeg er helt klart åpen for å eksperimentere med farvene på toalettet, ja.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma

Speilfliser på alle flater vil nok gi litt mer romfølelse og mindre klaustrofobiske følelser.

Hehehe.

gullet: vårt toalettrom er av eksakt samme størrelse, men har i tillegg innkassete rør både i ene hjørnet bak do, og ved siden av døren (mannen har ikke plass til å sitte der inne, det fungerer kun som "tisse-do" for han.

Jeg skal absolutt fundere videre på disse tipsene. Det er nok helt klart best å fokusere på stemning, originale løsninger og litt humor. For ja, å male det større er jo totalt nyttesløst.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat