Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-08, 12:20   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halvhøy juniorseng - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg tror vi skal ha denne. Amidatteren har hvertfall bestemt seg. Jeg tror det var tårnet som gjorde utslaget.

Ungene mine har den typen seng (bare Stompa sin versjon), men høyden på senga og kanten er lik. Mellomste tulla har sovet i den fra hun var 2 1/2 år. Jeg er ikke så glad i juniorutgaven, så vi har 90x200 seng til ungene fra de går over til stor seng. Da kan en bare demontere litt på bena så har de lav seng også om de vil senere. Men veldig praktisk med litt lekeplass/lagringsplass under senga.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat