Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-17, 19:40   #219
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

OG! At jeg endelig har fått fingeren ut og meldt meg som frivillig for Røde Kors. Jeg vil egentlig bli visitor, men de trenger ikke flere visitorer for øyeblikket. Men så fant jeg ut at de har et prosjekt som heter "nettverk etter soning" i stedet, så jeg meldte min interesse for det, og skal på intervju der i neste uke. Jeg trenger noe slikt som dette nå som jeg er arbreidsledig kjenner jeg. Jeg har riktignok studiene mine som jeg nå har det ganske travelt med, men jeg blir en j... huleboer av å gå hjemme sånn hele tida. Frem til jeg hentet datteren min i barnehagen i dag, hadde jeg faktisk ikke vært utenfor døren siden fredag ettermiddag (!). Og jeg tuller ikke altså. Det er faktisk ikke helt bra. Så jeg trenger å ha et påskudd til å komme meg ut blant folk litt også. Man blir jo smårar av sånt som dette.

__________________
Njulaif er ikke aktiv