Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-18, 22:10   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Uansett graden av hellighet så må en regne med at mailer ikke blir lesten 17. De fleste av mine kolleger leser mailer på en vanlig søndagskveld, mange jobber litt også. Men 17. mai tror jeg de fleste er opptatt med andre ting.

Og hvis det var noe som hastet veldig og som alle er underforstått med var viktig så hadde jeg fulgt opp med SMS den 18.

Helt enig

De fleste av mine kollegaer leser forøvrig ikke mail på søndagskvelden, vi har den ikke på mobilen og logger ikke inn på en søndagskveld, det tar vi mandag morgen. Og 17. mai er de fleste gjerne opptatt med andre ting enn jobb ja. Og 18. mai hadde de fleste av oss enten fri eller hjemmekontor med fritimer men mailsjekk så vidt jeg plukket opp i gangen før helga, selv hadde jeg altså hjemmekontor med fritimer på onsdag og helt fri fredag. plustid tilgode, unger med fri og behov for tiden hjemme mer enn på jobb.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat