Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 13:13   #2
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loende gulvteppe

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Vi kjøpte nylig et nytt gulvteppe til salongdelen av stua. Dette er i ren ull, kostet opprinnelig et par tusenlapper men var nedsatt med 40%. Utfra prisen regnet jeg med at dette burde være ok kvalitet, men så viser det seg at det loer som bare rakker'n! Et par dager uten støvsuging, og halve stuegulvet er fullt av vandrende lodotter. Er dette normalt, noe man kan forvente av nye ulltepper? Eller bør jeg reklamere?


Vårt var også slik i starten. Helt ille. Det var et slikt flossteppe. Så vi måtte til slutt ta det ned i kjelleren. Nå 1 1/2 år etter har vi tatt det opp igjen, og det er nå så "gammelt" at det går greit.
Men med en liten baby (som lillemor var da) og all loen over alt var det ikke til å holde ut.

På butikken sa de at vi måtte gre det og støvsuge ofte. Og jeg tuller ikke når jeg sier at vi støvsugde hver dag. Det gikk jo ikke i lengden *lat*.

Har ikke andre tips enn å høre med butikken hva de sier, evt hvilke tips de har.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat