Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-18, 18:12   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens varmeste votter

Trikkevotter og Ford Tore ...

Jeg ville kjøpt skinnvotter med ull inni til bybruk hvis jeg hadde behov for varme votter til daglig. Dessverre ville de blitt brukt for sjelden av meg, siden jeg som regel er alt for varm, så jeg holder meg til billigere typer.

De varmeste vottene jeg har er noen alpinvotter fra Skibum, kjøpt for mange år siden, de er helt fantastiske. Har dem med på skitur og tar dem på når jeg nettopp har smurt ski, hjulpet unger med bindinger etc, sånt som man blir iskald av, så har jeg dem på meg ca 300 meter før de må av igjen og byttes ut med noe tynnere. Har lånt de bort til andre som har vært kalde, og alle sier de må være magiske. Men disse har veldig fjellpreg, og er ikke noe du vil gå med til en pen jakke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat