Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-19, 11:49   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen prøvd instant pot/elektrisk trykkoker?

Jeg har kjøpt og elsker den. Kjøpte herfra https://www.amazon.de/Instant-Pot-IP...gateway&sr=8-3 siden porto var utrolig mye rimeligere fra tysk amazon enn britisk.

Kjøtt blir utrolig mørt og det er nok kjøtt, gryter og supper jeg kommer til å bruke den mest til. Men har også testet ut yoghurtfunksjonen og det ble nydelig yoghurt. Brukte yoghurt naturell som starter, men resultatet ble litt mindre syrlig og mer kremet. Silte den slik at jeg fikk en konsistens litt mellom vanlig yoghurt og gresk yoghurt.

Siden den også har slow cooker funksjon og yoghurtfunksjon er den litt mer enn en vanlig presskoker. Jeg skal selge slow cookeren min nå, så da tar den ikke opp mer plass enn det jeg hadde fra før. Men det er jo sikkert bare en preferanse hva man ønsker. Angrer iallefall ikke på kjøpet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat