Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-23, 22:20   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kungen och jag, NRK

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Han synes jeg gjør en god figur, og kongelige er vel litt sånn, ikke vise følelser ( Elizabeth var jo veldig der).
Historien om han pg rundt han er bra, det er hun reporter dama jeg sliter med. Er på siste episode nå.

Jeg synes også han gjør en god figur, mye bedre ebb jeg hadde ventet. Hadde nok et litt annet bilde av ham. Men han er tydelig på hva han ikke vil snakke om. Samtidig er det nesten godt gjort å ikke bli mer irritert enn han blir.

(Kongelige er kanskje slik ja, men helst den eldre generasjonen. Kan ikke se for meg hans barn svare slik som ham. Heller ikke vår egen konge.)

Har fryktelig vondt av ham. For en oppvekst. For et liv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat