Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 17:17   #144
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tja ikke så mye? Bruker kontaktlinse og sminke dann og vann. Kanskje 2-3 dager i uka. Fjerner hår på leggene. Napper bryn og enkelthår med pinsett. Bruker en del produkter (mest hud og litt hår). Steller mye med føttene. Har alt av involler intakt, men en god del fyllinger.

Kunne nok teoretisk ha tenkt meg å gjort noe kirurgisk eller semi-medisinsk (botox, filler), men det er flere ting som gjør det uaktuelt:
1) Synes jeg vil være et dårlig forbilde for mine to jenter
2) Det koster vanvittige summer (for noen som ikke har frisyre en gang, bare alt like langt, så kan man jo tenke seg hvor gnien jeg er)
3) Er ganske redd for sliker "filler damer". Det er så lett at det blir alt for mye og ser helt corny ut - det er virkelig skrekken.
Da jeg kom inn i garderoben på fredagen traff jeg på en manlig kollega i bar overkropp - følger nå at jeg har en bedre jobb enn deg.
Medisinsk botox og kosmetisk blir vel satt akkurat likt? Men det er vel ikke nødvendigvis at det er de musklene som gir medisinske plager som gir rynker? Jeg har noen spenninger i ansiktet, men får ikke rynker av de da det i hovedsak sitter i kjeven. (vi mener kanskje det samme? Har hatt noen diskusjoner med deg, der vi etter noen forvirrete runder oppdaget at det var slik det var. )

Ja, vi bruker nok ikke samme terminologi alltid.

Altså, botox administreres på samme måte uavhengig av indikasjon (intramuskullær injeksjon), men det settes på en annen måte kosmetisk, trodde jeg. Ofte små injeksjoner fordelt på mange steder, mens medisinsk injeksjon er ofte større doser i større muskler. Og selvsagt med helt annet fokus. Det er vel sjelden sykepleiere (eller hudpleiere!) heller som foretar inngrepet, antar jeg? Jeg ser i hvert fall at det skal overvåkes av nevrolog.

Men dette er ikke noe jeg har spesiell kompetanse på, altså. Jeg ville bare nyansere den «liksommedisinske» indikasjonen som noen så ut til å tro eksisterte. Det er enten medisinsk eller kosmetisk behandling, og den er så vidt jeg har skjønt temmelig forskjellig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat