Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-18, 12:54   #71
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Å herlighet, snakk om å gjøre en enorm sak ut av ingenting. Skam over andres føtter, hva snakker du om? Jeg synes dette med føtter er en filleting, i motsetning til deg, og nå synes jeg at du i tillegg har de lengste og såreste tærne jeg har sett på lenge. Makan!


Jeg tror jeg ler meg ihjel. Først skiver du et laaaangt innlegg om hvor ekle ustelte tær er. Du kan til og med lukte dem.
Og når du blir arrestert på shamingen din så blir du sur.


Min tær er korte, tykke og perfekte til det som er jobben deres. Nemlig å bære og balansere kroppen min.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat