Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 11:24   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lease bil i stedet for å kjøpe, erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min bil er en 2005-modell. Den har det vært veldig lite reparasjonskostnader på. Jeg har skiftet bremseskiver to ganger, samt byttet kløtsj og tectylbehandlet én gang, og det er vel de eneste større kostnadene jeg har hatt, tror jeg. Og de lå alle på under 10 000 kr.

Toyota.

(Men du ligger nok i rute til å skifte <etellerannetmedhelebremsesystemet>, snart, hvis du kjører på saltede veier. Det var det som bikket oss over på nybil (pluss at det fysisk VIRKELIG ikke var plass til tre unger i den størrelsen mine er, i bredden bak), jeg tror det skulle komme på noen og tredve tusen.)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat