Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 22:37   #34
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Det er ingen kart som virker, de jobber på spreng visstnok. Jeg syns niantic skyter seg i beinet med å forby disse, for det er grenser for hvor mye man gidder å vandre rundt i blinde etterhvert. I alle fall syns jeg det er teit, jeg går mindre nå, for jeg vet jo ikke om jeg når frem når jeg må gå på kryss og tvers.
Brukte 10 minutter på å finne et par exeggcute på Slottsplassen i dag, og til slutt gav jeg opp og dro hjem tidligere, ble utrolig lei av å ikke vite hvilken retning jeg skulle gå engang.

Det er forøvrig ikke lurt å bruke power up før man har evolvet sies det, men det kommer jo an på hvordan man spiller det altså, om man er på jakt etter de med best moveset og IV eller om man bare ønsker å fylle pokedexen.

Åh, jeg stønner hver gang jeg IKKE får Hitmonlee, klekket 5 stk 10-km egg i kveld og fremdeles ingen av han eller chansey. Det er bare de jeg mangler som ikke kan evolves, bortsett fra de man må reise langt for å få selvfølgelig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat