Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-18, 22:19   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man designe eget tastatur til pc

Jeg vekslet mellom engelsk og fransk tastatur (som voksen) på daglig basis da jeg jobbet i frankrike - fransk på jobb og engelsk hjemme. Jeg skrev veldig fort med begge men fant etterhvert ut at det enkleste var å velge ett av dem til all bruk for å slippe å stille om hjernen og glemme meg bort. Jeg valgte fransk tastatur både på jobb og hjemme.
Norske spesialbokstaver kan du uansett få inn, du MÅ ikke "touchskrive" dem som vanlig - på mine tastatur nå kan du hvertfall holde inne den rette bokstaven og velge mellom de valgene som kommer opp da med aksent eller prikker eller hva det skal være -eller trykke alt-knappen + en bokstav for å få spesialbokstavene (eller på et eller annet vis skrive alt-kodene, men det kan jeg ikke). Det ordner seg nok? Prøve hvertfall?

Jeg foreslår mao engelsk tastatur på alle arenaer

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat