Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 16:09   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

Jeg må rett og slett innse at det 20-25 år gamle Höganäs-serviset rett og slett er brukt opp. Det som ikke er knust er helt mattet ned, slik at det ikke blir rent i oppvaskmaskinen, og det er *litt* upraktisk.

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt nytt er: Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket!

Jeg har ganske bred smak, men samtidig sær.

Jeg liker for eksempel Edme:

men syns kanskje det er litt for gult.

Jeg syns Iitala Teema er kjempelekkert, særlig at det har så mange fine serverdingsdeler, men for minimalistisk for meg:


Egentlig liker jeg litt rustikke ting, men syns de ofte bikker mot litt for shabby chic:



Og selv om Origo er kjempefine, så blir det for mye farger for meg, tror jeg:


På hytta har vi dette, men jeg har generell dårlig erfaring med brukskvalitet på Ikea, og så er delene litt store.


Det kan godt koste litt, jeg vil spare det sammen som gaver over tid, tenker jeg.

Det bør ha gode og varierte serveringsfat, være godt å stable i skuffen, og ha både suppeboller og grøtskåler (altså, bredere, videre skåler).

Hjelp?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat