Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-17, 19:41   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har 2017, 2018, 2020 og 2024, men jeg fant ikke 2019. Om jeg har regnet riktig er det det året jeg har konfirmant, gitt at han vil konfirmere seg.

En ting har hvertfall slått meg etter alle konf-trådene her inne: vår fest skal gjøres så bærekraftig som mulig. Har vi ikke nok servise eller duker skal det lånes. Ingenting skal pusses opp. Og jeg regner med at vi har det hjemme, i obosleiligheten, med rundt 30 gjester.

Gaven fra oss blir ikke bærekraftig i et miljøperspektiv, det blir en lang reise.

Er ingen 2021-tråd heller - men jeg kan alltids vente litt til.

Godt med bærekraftige planer! Ikke for å henge ut noen, men jeg kikket innom en annen konfirmasjonstråd, og så at det ble ytret ønske om å eie damaskservietter til 30 personer.

Jeg er selv konfirmert borgerlig (som det het den gangen), men vi har egentlig ikke noen tradisjon i familien for å stå til konfirmasjon. Så vi får se hva Ullungen ønsker. Fest blir det uansett! Dog ikke hjemme i obosleiligheten; en kjapp opptelling sier at vi havner på 60-70 gjester. *storfamilie*

Reise i presang, så genialt. Da blir det kanskje Japan på Ullungen? Det har hun drømt om siden hun så sin første Miyazaki-film.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat