Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 22:35   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Do/bad på hotell

Jeg reiser mye på tur, når jeg bestiller selv sjekker jeg selvfølgelig rom og fasiliteter, men veldig ofte er det byråer som bestiller, de sjekker tydeligvis ikke dette veldig nøye, heldigvis slipper jeg å dele rom med noen på forretningsreise.

En annen ting, dette er litt avsporing, håper det er ok. Men for en tid tilbake lå jeg på et hotell en bit utenfor Oslo sentrum, men med god kollektivtransport ned til sentrum. Men vi var tilreisende med biler, av arbeidshensyn. Det som fascinerte meg her var antall sykkelparkeringer i hotellgarasjen vs bilparkeringer. Jeg har pr dd tilgode å sykle til hotellovernatting med kofferten i kurven, da sykler jeg heller hjem på kvelden for å sove i egen seng. Dette er et utrolig bra konferansehotell, spennende å følge med på om Oslo blir en sykkelhovedstad.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat