Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 22:37   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Do/bad på hotell

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg reiser mye på tur, når jeg bestiller selv sjekker jeg selvfølgelig rom og fasiliteter, men veldig ofte er det byråer som bestiller, de sjekker tydeligvis ikke dette veldig nøye, heldigvis slipper jeg å dele rom med noen på forretningsreise.

En annen ting, dette er litt avsporing, håper det er ok. Men for en tid tilbake lå jeg på et hotell een bit utenfor Oslo sentrum, men med god kollektivtransport ned til sentrum. Men vi var tilreisende med biler, av arbeidshensyn. Det som fascinerte meg her var antall sykkelparkeringer i hotellgarasjen vs bilparkeringer. Jeg har pr dd tilgode å sykle til hotellferie. Dette er et utrolig bra konferansehotell, spennende å følge med på om Oslo blir en sykkelhovedstad.

Jeg lurer på om det er noen regler for dette med antall sykkelparkeringer, syns å huske det var en sak med en maxbo som måtte ha så mange uten at de hadde mange kunder som kom syklende dit.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat