Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-19, 20:14   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ski for stor dame?

Altså, for dere som et vokst opp med litt mer aktiv skigåing, så skjønner jeg at smøring ikke er noe hokus pokus. Men når man er litt mindre vant, blir det akkurat den terskelen som gjør det akkurat så pes at man ikke gidder. Sjekke smøreappen, prøve å huske hva som ligger på skiene fra før, finne den jækla smurningen som ikke ligger på plassen sin, ta med for sikkerhets skyld, ende opp med å stå i bakken for å legge på litt til, glippe igjen og dra på litt rødt i sinne, klabbe hele veien hjem. Eller bare tanken på det.

Man må seff ikke ha felleski. Men JEG, bergenseren, gikk fra 3 turer i året til 3 turer i uken på det meste, etter å ha fått meg felleski. Nå sitter jeg i bilen og har akkurat satt av Snorkfrøken, og har en time til jeg skal hente henne. I skitøy, med felleski på taket. Moi, lzm.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat