Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 09:25   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Jeg gjetter på at Jensen har rettferdiggjort det hele for seg selv med at "det er en del av jobben" og "målet helliger middelet" og etterhvert som det surnet til rundt Superpurken - "jegkan like gjerne sørge litt for meg selv for det er det ingen andre som kommer til å gjøre, her har man bura inn halve byen og så blir det furting bare fordi de unge jyplingene ikke tåler å bli snakka tel engang nei harruhørt utakknemlige jævler, og man kanke laga omelett uten å banke opp et par egg og det er jaggu ikke lett å være ordentlig pollti lenger og jeg lurer på om Harry Hole egentlig er meg?"

Veldig naturlig med litt utviskede grenser mellom rett og galt etterhvert, sikkert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat