Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 17:13   #75
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ett høstbarn og syns det er mye mer stigmatiserende at det har blitt forsøkt å sette en diagnose på ham, når han faktisk bare er yngst i klassen (og ikke interessert i fotball), og av de 25 er 22 over et halvt år eldre. En stor andel nesten et helt år.

Enig i dette. Jeg har en gutt født i desember, og jeg synes ikke fokusen på hva det gjør å være født sent på året er stigmatiserende på noe som helst vis. Om man har høstbarn som det går utmerket med, så må det da være enda mindre grunn til å tenke sånn - da kan man vel bare glede seg ordentlig over å ha unger som opplever mestring og har en god hverdag? For min del er det supert at dette fokuset har kommet, og det kan forklare mye for mange og være godt å vite for foreldre og supernyttig å være bevisst som pedagog.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat