Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 11:04   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tenkte akkurat på det samme. Naboguttens klasse solgte dopapir i fjor, og moren mobiliserte kraftig på Facebook og gjennom det store nettverket deres. Så det gikk som en lek. Men hva med dem som ikke har et sånt nettverk å pushe dopapir på?

Nemlig.

Jeg synes det er helt greit med dopapirdugnader i frivillige organisasjoner, men ikke i klasseregi.
Selv i frivillige organisasjoner er jeg tilhenger av at ikke det obligatoriske salget for hver familie skal være særlig stort.

Vi har 2 barn som er medlem i en organisasjon hvor det er dopapirdugnad av og til. Dopapiret selges så rimelig at man ikke er avhengig av ekstra goodwill for å få solgt og der er det slik at det er snakk om 4 sekker pr familie som må selges. Dette er overkommelig for de fleste. Mange som har stort nettverk og familie selger mye mye mer og det er bra for felleskassa. I fjor solgte vi mer enn vi måtte,men det vi solgte mer er ikke øremerket oss liksom. Det er felles.
I skoleregi hadde det vært helt feil.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat