Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 11:06   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Jeg er av og til litt irritert på gratisprinsippet fordi det ofte hindrer at man kan gjøre noe som helst utenom skolen. F.eks burde det være mulig for de aller fleste å betale 1000 kr. i egenandel når de har visst om beløpet i tre år. Jeg har også erfaring med at skolen spytter i noen kroner til elever man vet ikke har råd slik at alle får reist. For alle som vil må få reise på tur, noe annet er ikke greit. I dette tilfellet var egenandelen alldeles forskrekkelig høy, så høy at den hadde krevd ganske solide omrokkeringer (endring av ferieplaner og hva har du) hos oss som er to voksne i full jobb. Egenandelen på denne turen var så høy at jeg tenker det må være planlagt solid med dugnadsaktivitet, og da synes jeg det er litt sært om saken er at jenta ikke har giddet å bidra. Uansett, bare spekuleringer, det er fryktelig ekskluderende med så dyre skoleturer. Jeg liker det ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat