Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-18, 11:48   #91
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er selvsagt greit nok, og supert om man finner noe som er bra, men jeg tenker at det ikke trenger å være så innmari nøye. En liten oppmerksomhet fra en person til en annen bare, det er tanken som teller (derav makspris på 50 kr regner jeg med). Litt viktig at de får gi noe de selv synes det er gøy å gi også, det trenger ikke være det samme som vi voksne synes er bra og fornuftig. Og ikke minst at ungene lærer å bli glad for alt de får, også om det er noe tøysete som bare er ment som en morsom oppmuntring en liten stund, selv om det havner i en skuff eller i søpla etter kort tid. Ta ned forbruket kan vi jobbe med resten av året, det er ikke gjennom smågaver mellom ungene vi trenger å redde verden. Det er jul, da kan man godt løsne litt på snippen.

Synes jeg.

Og streng mht godteri i jula! Folk ass.

Det er vel forskjellen,vi liker å gi skikkelige ting selv om det er til venner av Chablisbarnet og han er med på å velge uansett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat