Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 09:28   #89
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enebolig og hage. Hva trenger man av utstyr og ting?

Jeg lar slike innkjøp gjøres av Juste. Han liker det veldig godt. Ellers må jeg si at jeg har litt sansen for våre naboers måte å forholde seg til nødvendige redskaper på. De har bodd i tomannsbolig i 10-15 år og eier ikke et eneste redskap. De låner hos naboene. Alt fra skruhjern, sykkelpumper, river, snøskuffer, spader til gressklipper. Generelt burde man jo kjøpe mindre og dele mer. Vi låner ut alt vi har med glede, det eneste jeg er litt skeptisk til er gressklipperen, da den er såpass dyr å erstatte om den b le ødelagt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat