Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 08:46   #44
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpestopp - konsekvenser for storsamfunnet

Kapitalismen fordrer vekst. Så lenge den veksten er basert på fossilt brennstoff og ikke-fornybare ressurser blir det store miljøproblemer, i tillegg til fordelingsproblemene. Jeg har veldig stor forståelse for at folk som ikke har opplevd å ha nok stæsj vil ha det. Store volum og lavere priser gir jo også flere mulighet til å få det. Om det er hvite plaststoler til hele familien (opplevd eksempel) eller egen bil eller flatskjerm som er målet. Sånn sett er et frivillig valg om å kjøpe mindre stæsj i stor grad et uttrykk for vanvittige privilegier tenker jeg... kutte flyreiser er absolutt et relevant innspill. Jeg har ingen billetter i skuffen så langt i år. Men mann og barn kommer nok til å ta seg av kvota mi og vel så det.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat