Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 11:18   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpestopp - konsekvenser for storsamfunnet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Peachy er det selvsagt ikke, men jeg syns det gjennomgående finnes et veldig forenklet syn på "den tredje verden" som fattige og utnyttede, men det er jo stort sett veldig hardtarbeidende mennesker som har slept seg etter håret ut av fattigdom, og det er (vestlig) forbruk som har sørget for at det har kunnet skje. Forbruk av varer og dertil hørende økonomisk vekst har åpenbart klimamessige negative konsekvenser, men det har for verdens fattige vært fantastisk.

OK, jeg har på ingen måte "et forenklet syn på den tredje verden", men ser at jeg ikke diskuterer temaet nyansert nok fra telefon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat