Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-23, 12:16   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger kjoleinspirasjon!

Jeg skal i maibryllup og trenger ny kjole. Målet er å finne en på Finn, men jeg må vite hva jeg ser etter, og trenger inspirasjon.

Kriterier:
-Ha korte ermer (eventuelt halvlange eller lange, ikke være ermeløs)
-Midi lengde (ideelt sett 120-125 centimeter lang)
-A-fasong, i alle fall markere midjen noe og ha noe utskrådd skjørt. Omslagskjoler som ikke har for dyp utringning kan fungere. Jeg liker ofte også kjoler som har 50-60-tallsstil

Jeg er ikke en person som elsker å tiltrekke meg oppmerksomhet, så kjolen bør ikke være alt for gøyal. Samtidig synes jeg det er uhorvelig mange kjedelige kjoler som kommer opp når jeg ser bilder av typiske bryllupsgjeste-kjoler.

Trenger både tips om konkrete kjoler og butikker, gjerne fysiske i Osloområdet, som har godt kjoleutvalg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat