Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-18, 14:32   #280
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

For min egen del vet jeg ikke noe om det er begått seksuelle overgrep i denne saken. Jeg noterer meg andres uttalelser basert på det de er informert om, men de fleste av oss har antakelig ikke noe eget grunnlag for å avgjøre hva som har skjedd. Høyrefolk som kommenterer dagsaktuelle saker med situasjonen i eget parti, har naturlig nok ikke noe incitament til å si noe om at «ingenting er endret» i offentlige avsløringer. De vet ikke nødvendigvis noe om prosesser i andre partier, heller. Jeg tenker ikke at avsløringer og mer eller mindre god håndtering vil gjøre at det ikke forekommer seksuelle overgrep. Dessverre.

Jeg tror derimot, ved å belyse slike saker, så VIL systemer være mer gjennomsiktige og kvalitetssystemer gjennomgås, nettopp med tanke på at a) ingen ønsker å ha disse sakene i eget parti, og b) ingen ønsker å oppleve å gjennomgå det AP gjør nå. Det er ikke å forvente at alle organisasjoner skal ha stålkontroll på alle sine medlemmer til en hver tid, men det er å forvente at det er system og retningslinjer som man følger når slike saker oppstår.

Media er opptatt av å selge aviser. Jeg synes altså det er rart at ikke flere saker er belyst, alle den tid folk synes så skråsikre på at Giske-saken ikke er unik. Uavhengig av parti og nivå.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat