Tråd: Korona-pass
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-21, 11:00   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona-pass

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

For å si det sånn, hvis jeg ikke får lov til å utenlandspendle uten karantene når jeg er fullvaksinert pga. et eller annet misforstått rettferdighetsprinsipp, blir jeg fullstendig rasende. Og det synes jeg alle andre som evt. blir hindret i å vende tilbake til en normal arbeidshverdag av samme grunn, også burde bli.

Jepp.

Hos oss går den fullvaksinerte avgangseleven glipp av prøvespill i utlandet på grunn av de nåværende karantenereglene. Bra at hun uansett skulle søke om forsinket studiestart på grunn av folkehøyskoleopphold.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat