Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 21:02   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle bør barna være når man kan reise på ferie i en uke alene?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Manglende ønske om å gjøre eget hus til et mulig partyområde handler null og niks om tillit til egne ungdommer eller deres manglende selvstendighet, men om kjennskap til hvor fort rykter sprer seg på sosiale medier, drøyt hard festkultur i et par svært nærliggende områder, og politiets råd til Osloforeldre.

Her er jeg også. Mange foreldre er alt for naive.

Nå har jo min eldste i tillegg fått en fyr i sin omgangskrets som går inn for å herpe andres hus der han finner fest, så her utgår alt sånt med høye kneløft. Min eldste som er 16 år har ikke gått på en eneste fest enda, men jeg er ikke villig til å få huset mitt smadret fordi drittunger synes det er kult.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat