Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-19, 07:55   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle bør barna være når man kan reise på ferie i en uke alene?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Husk på at politiet ikke ser alle de gangene det går bra, så hvor ofte det går galt, sammenlignet med hvor ofte det går bra, er det ingen som vet.

Uhm, nå skjønner jeg ikke helt hva du vil kommunisere? At det ofte går greit, lissom?

Når forebyggende politiavdelinger går ut igjen og igjen og igjen og igjen i mediene og nærmest trygler foreldre om ikke dra fra ungdommene sine i helgene, så synes jeg det er greit å høre etter egentlig. Selv om det ofte går bra. Jeg bruker bilbelte når jeg kjører og har røykvarsler også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat