Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-17, 09:38   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bråker alle moderne komfyrer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vår innebygde ovn suser også mye, jeg har tenkt at det er nødvendig for å kjøle ned rundt ovnen, kanskje, siden den er innebygd. Så det ikke blir altfor varmt inne i skapene rundt den. Men det er en del lyd, ja, så jeg er glad for at vi ikke har åpen kjøkkenløsning.

Det er kanskje et poeng, ja. Men da er det jo veldig merkelig å lage en komfyr uten noen form for utlufting underveis? Vår forrige komfyr, som ikke var innebygget slapp ut damp på toppen.

Vi har heller ikke åpen løsning, men jeg hører den dessverre godt ut på stua, og ikke minst når jeg er på kjøkkenet og lager mat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat