Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-17, 19:18   #951
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dro med dem i fjor. Infoen ang koffert står jo på nettet når man bestiller. Vi fikk et stort fly som så helt nytt ut med god plass. Dere var kanskje bare uheldige. Hvor lang flytur var det da?

Heldigvis bare 2 t. Jeg fikk akkurat litt klarering med mine 176, min sambo på 187 sleit mer

Og jada. Jeg skjønner det helt sikkert står en plass. Men jeg trodde nesten ingen drev på med manuell innsjekk av alle passasjerer, det tar jo vanvittig lang tid når stort sett alle må betale og få kvittering i tillegg.
Mulig Ryanair er av samme opplegg, men aldri flydd med de. Så siden jeg bestilte via ekspedia.no, så sjekka jeg egentlig ikke så nøye rundt selskap. Det virker bare så ekstremt tungvint. De som jobba på Værnes virket nesten litt flau, og sa at de ikke hadde noen andre med samme opplegg der. Men de på flyplassen i Gdansk var arrogant og sur. På reisende som må stå i 50 m kø i en liten evighet pga deres system.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv