Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-17, 17:01   #526
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Flyreiser i jobbsammenheng er det fryktelig vanskelig å gjøre noe med på individnivå. Nå er det vel flere i denne tråden som har sagt at de både jobber for reduksjon i jobbreiser med fly og som til og med har fått det til. Det er jo kjempeflott!

Det kan ellers se ut til at det er flere feriereiser enn jobbreiser? Jeg fant statistikk for 2. kvartal 2017 (april - juni). Der står det at det er 2,68 millioner reiser i luften. Av dette står yrkesreiser for 0,8 millioner, altså under 30 %.

Slik jeg har forstått det, så tar denne statistikken ikke med reiser uten overnatting, så flyreiser tur-retur samme dag vil ikke være tatt med.

Jeg vil tro at juli til september vil være mer fritidsreiser, så dette er vel uansett interessante tall.

Mens her står det at 2/3 av alle flights er business. Jeg tror mer på det.

https://www.programmableweb.com/news...5/12/09?page=2

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat