Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-10, 20:20   #49
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Skal man heller pådra seg litt kreditkortgjeld da kanskje?

Jeg kan ikke ta meg råd til en eneste restaurantbesøk, en eneste ost fra delikatessedisken eller friske bær for den saks skyld.
Men hey....jeg var like "sløsete" som dere i mitt forrige liv med ca 900 000 mer i samlet inntekt....

Enhver får gjøre som man vil og har råd til. Jeg tjener såpass at jeg kan ta meg råd til å spise det jeg har lyst på og jeg vil rett og slett ikke spise kjip mat for å spare noen kroner. Jeg anser det det ikke som sløsing å spise indrefilet framfor flatbiff, når jeg har råd til indrefilet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat