Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-15, 18:12   #5
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strawberrynet og toll

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Står grunnlaget for avgiften på tollkravet? Tilsvarer det én eller to pakker?

Det står ingenting om det er en eller to pakker. Jeg har samtidig fått pakkelapp på en pakke, det er derfor jeg mistenker at de er slått sammen.

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Med de nye reglene så må pakkens verdi, samt frakt være under 350,-. Tidligere var det 200,- ekskl. frakt.

Med valutakursene som er nå, har jeg funnet ut at blush.no og blivakker.no er billigere enn mange utenlandske nettsider. Gratis frakt har de også.

Det er gratis frakt på strawberrynet også.

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Du må først finne ut om de har pakket begge bestillingene dine sammen.

Om de ikke har det, er verdien per bestilling på under 350 inkl frakt? Pundet står sterkt om dagen.

Om verdien er under 350 og de er sendt i to forsendelser, send da en e-post til posten hvor du legger ved ordrebekreftelsen. Da kan posten "annulere" fortellingen for deg. Ikke hent ut pakken(e) før du har fått dette bekreftet.

Da sender jeg mail til strawberrynet (igjen) og hører om de er pakket separat eller sammen. Deretter sender jeg bekreftelsen til posten. Roger that.

Takk, dere!

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat