Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-16, 15:23   #540
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Leppepomade er ikke et ord i mitt vokabular. Det fungerer ikke på min dialekt. Lypsyl er nok det som blir sagt mest. Krem til leppen kan også sies. Leppepomade not so much.

I Bergen het det lebepommade da jeg var ung. Nå sier jeg leppepomade. Jeg nekter å bruke merkenavnet Lipsyl.

Min mor som sier forøvrig Wrangler om alle dongeribukser og sunli om alle oppvaskemidler som er for håndoppvask. (Kommer av merket Sunlight). Nå tror jeg mange sier Zalo om alle merkene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat