Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-09, 17:50   #196
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

NoraH: Ser at noe har forklart deg hva ordet overgrep betyr. Godt, ellers ville jeg gjort det.
Overgrep kan være mye mer enn seksuelle overgrep. Så lenge man krenker andres rettigheter så er det et overgrep. Du snakker som om overgrep for deg har kun en betydning, seksuelt overgrep som innebærer fysisk berøring. Ser du ikke at overgrep er mer ?
Dersom bildene av disse barna var tatt for 15 år siden og barna nå var myndige og gav sitt samtykke til at bildene ble publisert i denne konteksten så er det ikke problematisk. Men det er ikke tilfelle og nå som senere tror jeg at disse barna føler seg krenket. Både FN`s barnekonvensjon og norske lover sier noe om barns rettigheter og deres vern mot å bli missbrukt. Skal man bare se bort fra det.

Du, jeg vet godt hva ordet overgrep betyr. Nå er du på grensen til frekk.

Jeg vet at overgrep kan være mer enn fysisk berøring, MEN jeg mener ikke at disse bildene nødvendigvis er seksuelle overgrep.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat