Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 00:07   #47
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.265
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Min erfaring er forøvrig at det kun er nordmenn som spør om jeg kan spise fisk om jeg forteller at jeg er vegetarianer, så dette går tydelig på matkultur. Veldig mange tror også at kylling ikke teller som kjøtt.

Men jeg ser ikke på dette som et stor utfordring, jeg spiser ofte bare tilbehør når jeg er på besøk hos andre. Jeg krever heller ikke at det spesiallages noe til meg. Jeg pleier ofte å tilby meg å ta med mat, spesielt til større selskaper, for å avlaste vertskapet, slik at de slipper å lage noe ekstra til 1 i en større gruppe.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat