Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-23, 16:35   #73
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Jane Eyre på Nationaltheateret

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvordan er de ulike prissone-områdene med tanke på sikt og opplevelse?

Jeg velger nesten alltid å sitte langt framme. Liker å få med meg mimikken til skuespillerne og tåler å bli spyttet på. Satt midt på andre rad forrige gang og har bestilt omtrent samme plasser nå. Publikum på første rad ble trukket inn i dette stykket, men ikke på noen skummel måte.

På mindre scener synes jeg det ofte er mindre viktig hvor jeg sitter, men avstår som regel å se stykker jeg ellers ville ha sett i de store teatersalene dersom det bare er plasser igjen langt bak eller langt på siden. Det siste fordi jeg blir stiv i nakken, altså ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat