Tråd: Livslærdom
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 00:12   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så ille var det ikke i mitt tilfelle...
Jeg var gravid med nr.2, og buksene begynte å stramme litt.. Så når jeg satt i bil, kneppet jeg opp buksen litt, for å få litt bedre plass...
Vi bodde den tiden på Gjøvik, og skulle inn på Mc Donalds for å gomle litt mat...
Jeg glemte helt at jeg hadde kneppet opp buksen, og mat-vrak som jeg var(og er) går jeg så fort jeg kan mot døren! Rett ved døren var det et STORT vindu med mange mennesker bak.. Plutselig merker jeg at buksen ikke sitter så godt som den skal, og før jeg rekker å gjøre noe med det, faller buksen lett og ledig ned på knærne... Gjett om de fikk seg en god latter?

Jeg og en venninne var på skitur en påske, fra hytte til hytte. Hadde startet dagen med stillongsen på. Det hadde begynt å regne under lunsjpausen, så vi var klissblaute da vi kom til neste hytte. Der var det en del folk. Jeg går inn i stua og drar av meg de våte buksene for å få hengt de opp til tørk fortest mulig, og for ikke å søle i hele hytta. Da buksa er kommet ned på knærne ser jeg, nei jeg hører på de andre at her er noe som ikke stemmer, og når jeg ser ned så står jeg der i trusa. Hadde glemt at stillongsen tok jeg av underveis på turen pga at det var så varmt.

annemede er ikke aktiv