Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 12:45   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har hjemmebakte lefser som er smurt med kanel, smør og sukker og tenkte å vise frem andre ting på butikklefsene. Er det tradisjonelt norsk å ha rømme og røkelaks på? Rømme og spekemat? Eggerøre og spekemat? Eggerøre og laks?
Så begynner hodet mitt å tenke: Jeg kan jo lage litt av hver, til alle sammen! Jada! Jeg har jo ingenting annet å gjøre! Neeeida!



Smør lefser med smør, legg røkelaks oppå, rull sammen og skjær opp i små "fingermatbiter". Rømme kan serveres ved siden av. Eggerøre ville jeg blåst en lang marsj i . Det er vel ikke så typisk norsk heller.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat