Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 00:36   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?

Jeg har også problemer med overdrevent positive folk, når jeg opplever at det er en "greie" de har på gang. At det ikke er genuint. Jeg kjenner noen slike og de gir meg heebeegeebees .

Men sånne negative survefolk som alltid synes synd på seg selv, alltid er et offer for andre menneskers handlinger eventuelt inntar martyrrollen, de må jeg faktisk bare kvitte meg med. Og kan jeg ikke velge dem bort, da må jeg ta på skylappene og bare nikke/riste på hodet alt etter som og si "mmm" til de er ferdige. Men jeg tappes for energi av mennesker som er slik for det blir alltid en veldig ensidig relasjon. De er for selvsentrerte til å ha interesse i andre også er det bare prat om den fæle mannen, den kjipe mora, den slemme sjefen, de ekskluderende vennene som står på agendaen og det er jo virkelig ikke noe interessant eller gøy å være rundt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat