Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-18, 09:04   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KrF - på andreplass som målgruppe for hets?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Set er altså veldig subjektive premisser som ligg til grunn her.

Ja, det er jo også et veldig lite tallmatriale (det er tross alt bare en liten gruppe mennesker som er politikere). Så, det er klart at det viktig å være skeptisk til tallene. Men dette er jo ikke særegent for denne artikkelen. Det er utrolig mye tall som bare er estimater, gjettinger og personlige meninger.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det er ikke bare fra gamle KrF-ere hets kommer. Det er mye latterliggjøring av kristne der ute. Enormt mange fordommer, noe jeg ser og opplever stadig. Dette rammer nok også KrF.

Ja, det ser jeg også. Det er litt merkelig fordi i de miljøene jeg vanker er det mye mer åpenhet for andre religioner enn kristendommen. (Vet selvfølgelig at det ikke er slik i alle miljøer)

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Er ikke det spor overrasket. Som man sår, høster man ofte.

Mja. Jeg vil ikke si at KrF har oppført seg på en slik måte at de "fortjener" trusler. (det var slik jeg leste deg) Det er det vel ingen som gjør?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat