Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-18, 12:12   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KrF - på andreplass som målgruppe for hets?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror helt sikkert det er mye hets fra den siden også, og de mest maniske ateistfundamentalistene har i tillegg en helt utrolig anmassende, sarkastisk og arrogant måte å uttale seg på i diskusjoner, men jeg kan ikke husker jeg har sett trusler fra den siden? Uten at jeg skal nekte for at det skjer, altså, det finnes jo virkelig alle slags folk.

Da har jeg mer tro på at folk som med letthet klarer å lire ut av seg at Vibeke Skofterud døde fordi hun er lesbisk, også klarer å lire ut av seg en drapsstrussel.


Generelt er vel kvinner mer utsatt for regelrette trusler enn menn, så sånn sett er det overraskende at KrF er så høyt, for de har ikke så mange profilerte kvinner nå, har de?

Det er helt utrolig hva folk kan lire av seg. Trusler kommer fra flere hold og jeg har innrapportert trusler og hets rettet mot sentrale KrF-ere som jeg har observert i sosiale medier.

Fundamentalisme og ekstremisme finnes i mange varianter og KrF er nok yndet hatobjekt for mange.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat