Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 17:28   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er Boden barneklær i størrelsen?

Jeg har kjøpt bukser og gensre, shirtser og t-skjorter til lillegutt som er 139 der- mener det var 10 i bukser og 9-10 i genser/t-skjorte - alt har vært svært romslig i romslig i størrelsen. Jeg bestilte nylig bukser str 9 istedetfor får å få noe han kunne bruke nå, de i str 10 har jeg lagt opp. Gensrene er for store og ligger påvente.

Alle de bukse/shorts- modellene jeg har kjøpt derfra har også vært ganske store i livet.
Men jeg Boden for det er ellers umulig å få tak i ordentlige bukser med strikk i livet og uten knapp (og gludelås) i så store størrelser!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat