Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-19, 17:44   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En dag i Dubrovnik - hva bør man se/gjøre?

Eg var i Dubrovnik i går og skal definitivt tilbake! Hadde berre tre timar til å traske rundt denne gangen og det var definitivt for lite. Eg hadde guida tur og det vil eg absolutt anbefale! Du får med deg mykje meir av historia til byen på den måten. Dersom du er Game og Thrones fan finns det også guida turar som viser kor ulike scener i serien er tatt opp. Det er også fleire butikkar som selger Game og Thrones effekter og T-skjorter. Den beste ligg i ei bratt trapp i ei av sidegatene til hovudgata.
Det er også ein ok utendørs-restaurant med utsikt over havna i gamlebyen ved den nordøstlige inngangen til muren.
Det som er bra no i forhold til tidligare er at det er innført begrensning på max to cruiseskip per dag i Dubrovnik. Dermed er det ikkje så overfyllt som tidligare. Men det er rikelig med turistar likevel!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat