Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-17, 22:39   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Det er få merker jeg egentlig kjenner igjen, så det spørs om jeg ville lagt merke til det. Og jeg tenker vel ikke så mye over det. Jeg syns alltid det er litt, hmm, snedig?, når jeg ser folk som har lagt så mye i at klærne skal passe akkurat inn i en bestemt gruppe at det nesten blir utkledning mer enn klær, for meg, da. (De ser det naturlig nok helt sikkert ikke sånn selv). Om det nå er vaffeljakke + beige slacks + blonde vestkantlokker eller helsvart emo eller hipsteruniform. Men, da jeg kommenterte dette til en venninne, kommenterte hun tørt: "ja, som her på Oslo vest, damer med tight svart bukse med semskede støvletter og boblevest med pelskrage, tenker du?".... og beskrev meg, der jeg satt ved siden av henne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat