Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 07:25   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Jeg hadde nok lagt merke til det Og drodlet litt i mitt eget hode. Kjenner flere flotte ungdommer som kler seg sånn og det skaper tanker hos meg. Både om hvordan det kan føles for dem som ikke har mulighet til å kjøpe dyre klær, og det økonomiske og sosio-økonomiske aspektet. Jeg er veldig opptatt av klær selv og bruker en del tid på det, så jeg er i grunnen glad for at jeg stopper opp og reflekterer litt på veien. Det betyr forhåpentligvis at jeg er i stand til å formidle noe vettugt til barna rundt dettte også. Som noen sa er Logoer i motebildet nå, så det blir nok ekstra synlig på grunn av det. Eldste har flere topper med merke-logoer, så det kan henne noen reagerer på det også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat