Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 09:21   #40
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Nei, hvorfor skal jeg det? Jeg aner jo ikke hvorfor de har på seg nettopp de klærne, om de har skapet fulle av merkeklær eller om de er av typen som bruker de få merkeklærne de har igjen og igjen, fordi de liker dem. I ditt tilfelle hadde jeg vel heller bitt meg merke i at det var en gjeng med hyggelig og veloppdragen ungdom, og tenkt at det var fint.

Det er for øvrig ikke alltid så lett å vite hvilke gruppemarkører man har. Og det er alt for lett å sette folk i bås bare på bakgrunn av hvordan de ser ut.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat